Eilisellä prätkäajelulla Villen kahvipaikasta tarttui mukaan ruokalista ja kotona totesi: " tonne mennään huomenna syömään".

 

KALKKIRANNAN KIEVARI

 

Parsamenu oli jo kotona kuolattu ja annokset valittu:

  • Alkuruoka, Ville: Parsaa & voisulaa, minä: Parsaa Hollandaise -kastike

Valitettavasti kauniita annoksia ehdittiin syödä ennenkuin kamera muistui mieleen.

 

  • Pääruoka, Ville: Savulohta, tuoretta parsaa & korvasienikastiketta, minä: Härän sisäfilettä, tuoretta parsaa & Cafe de Paris -kastike

 

Ville kehui savulohta herrrkulliseksi, savulle se tuoksuikin, ja korvasienikastike oli maukasta, siinä saattoi olla ripaus jotain punaista väkevää viiniä?. Niin oli mun lihakin erinomaista ja kastike hyvää.

 

  • Jälkiruoka: molemmille omenakakkua vaniljakastikkeella, mulle kahvin kera ja Villellä teetä.

 

Ah, olipas kaikki hyvää ja maukasta. Raaka-aineidensa makuista ilman turhia mausteita ja lisukkeita, hyvää yrttiä lautasella oli, ehkä timjamia ja öljyä? Vatsat ovat täysiä! Miljöö on siisti, kiva konstailematon vanha talo, kievari on just oikea nimitys. Ruokalista vaikuttaa muutenkin maistamisen arvoiselta, parsahan on vain hetken herkku.

K I I T O S  VILLE <3

 

Mä luulen, että tämä on se paikka missä Kaunissaaren veneilijät joskus käyvät pizzalla. EDIT: 11.9. Kesällä selvisi, että kyllä se tämä paikka on.

KS