Nyt te luulette, että mä olen seonnut kun jatkuvasti ostelen jotain. Ei, en mä ole seonnut mutta kieltämättä monen kuukauden shoppailupaussi ehkä on antanut pienen sykäyksen ostaa jotain kivaa. Eilisethän oli ihan tarvejuttuja mutta tänää ostin itselleni pikkulaukun tai olisko se pussukka.

Mikään heräteostos tämäkään ei ollut. Olen katsonut tämän puodin kasseja ja pussukoita monet kerrat, mieli on tehnyt ostaa mutta olen malttanut pitää kukkaron suljettuna. Pitkän harkinnan tuloksena ja mieleltäni vakuuttuneena, että tämä on oikeasti kiva, menin Hakaniemen halliin ja ostin tämän:

 

1285419435_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

 

Se on siis noin pokkarin kokoinen, siinä on piiiitkä hihna ja vetoketjulla suljetaan.Laukuissa, kasseissa ja pusseissa on näitä "ei niin vanhojen kirjojen kansia" painettuna. Ehkä oli vaikea valita kiva teksti mutta päädyin tähän tekstiin, jonka takana voin seistä selkä suorana.

Kaiken muun hyvän lisäksi tämä on Reilun kaupan eettinen Kaiku-tuote.

KS