Nyt tuntui siltä, että oli saatava pikkuisen liikuntaa. Kävelin Teuladan kylälle ja tietysti takaisin. Autolla menen sitten kun on ostoksia kannettavana.

"Tie" on kapea, autollakin siitä ajetaan mutta mä taidan ajaa isompaa tietä;) Kuvat keskivaiheilta toiseen ja toiseen suuntaan, ja melkein koko tie; Cami dels Castellons

 

Näitä on aika paljon, mitälie.

 

Viinipensaita, niitä on alue täynnään.

Rypäleet on jo poimittu mutta jotain on jäänyt . . . happanemaan

 

Taustalla on Cumbre, aika korkea "kukkula". Sen merenpuoleisella rinteellä on asuinalue Cumbre del Sol.

 

Lammas, näitä on näkynyt siellä täällä muutamia.

 

Seuraavat kuvat ovat noin Benitatchell - Denia´n suuntaan, ehkä

 

Mun kadulta Morairan suuntaan, tai siitä vähän ohi. Mä en oikein osaa hahmottaa mikä paikka osuu mihinkin kohtaan.

 

Kyltti asuinaluuen reunamalla

 

Mun kotikatu

 

Tämmöstä tänään.

Mä rupeen nyt neulakäpyilemään lumihiutaleita. Niitä on tarkoitus myydä Melanien kanssa Joulumarkkinoilla joulukuun alussa.

KS