Melkein kolme viikkoa sitten tilasin uudet rillit Specsaversilta. Toimitusaika oli siinä ja siinä kerkiääkö ja varasin jo Veen hoitamaan rillien postituksen. Kas! aamupäivällä tulikin viesti, että rillit voi noutaa,  hyvä kun olin maininnut matkalle lähdön ja se oli merkitty tilaukseen.

Ihan kivat nää on mutta mallistossa ei ollut just semmosia kuin olisin halunnut.

 

Pitäähän sitä ihmisellä yhdet mustat sukatkin olla:

 

Lanka: OnLine Supersocke 100, 63 grammaa 2.5 puikoilla Lanka ostettu mistäs muualta kuin Vihreästä Vyyhdistä.

Malli: Kalajoki-sukat, oliskohan nämä mun neljännet. Nyt piti oikein keskittyä, että varmasti tuli lisäykset oikeinpäin. Aina kun suunta vaihtui niin piti tarkistaa miten se oikea tai vasen lisäys tehdään.

 

Matkatavarat on kans aika oleellista ottaa mukaan;)

Emppu merkkaa ja tarkistaa laukut. Selvästi katit vaistoaa, että nyt on jotain outoa tekeillä. Laukut on kyll ollu kauan esillä ja vähitellen niihin tavaroita kertynyt, niin ettei tässä nyt mitään yhtäkkistä hössötystä ole ollut. Mutta eläimet on herkkiä.

 

Aamulla sitt lähden Blue1-SAS lennolla 0.725 Helsinki-Oslo-Alicante. Ei mua muuten matka jännitä mutta se mietityttää, osaanko kentällä oikeaan ' johonki' missä pitää tulostaa laukkutarrat yms. Semmosen check-in jutun mä oon kyll jo tehny netissä. Mä en oo lentomatkustanu niin että olis kokemusta tämmösestä itsepalvelusta. Työttömiä on pilvin pimein ja sitt ihmisen täyttyy itsepalvella?

KS