Tämä on broidin yöpukupussi. Se on tehty sille jonkun sodan aikana kun se oli Ruotsissa sotalapsena.

Lakissa lukee Seppo, ja ilmeisesti mutsi on myöhemmin kirjonut siihen mun nimen (valkoisella eikä ole yhtä siisti kuin alkuperäisen tekijän pistot). Ehkä tämä on joskus ollut mulla jossain kesäsiirtolassa, tai vaikka samaisessa ruotsinpaikassa minne mut jätettiin ummikkona kun olin 8-9 vuotias, 1950-luvun lopulla. Nykyään siitä varmaan sais jonkun lapsen hylkäämis-heitteillejättösyytteen;) Pussi  oli nyt mun luona käymässä eli pesussa, ja kyllä se olikin likainen.

Tämä kirjailtu osa on pussin läppä, siis niinkuin tyynyliina muuten.

 

* * * *

Mun kummipoika Ben juoksi viime vuonna Lontoon maratonilla maailman-ennätyksen ja pääsi Guinnesin ennätystenkirjaan! Asuna oli Leprechaun. Tänä vuonna on uusi koitos Viikinki-asussa.  Linkistä näkee asun, ja tietysti jos haluaa lahjoittaa punnan tai pari Benin keräyskohteeseen  (jotkut eläimet, selitys alla) niin sekin käy tuossa mainiosti. Peukkuja pidetään 17.4.!

Ben the Viking

The Aspinall Foundation is devoted to saving rare and endangered animals and returning them to protected areas in the wild.

The future of many endangered species is in our hands, doing nothing is not an option. Please make a difference today.

KS