matka

Edellisessä sukkakirjoituksessa mainitsin Espanjan. Mä lähden sinne 15. marraskuuta ja ostin vain menolipun! Jee! Tulen kun tulen . . .

Mä asun Maija-systerin asunnossa, ne ei ite oo siellä ennenku ens vuoden puolella sit taas. Paikkakunta on Teulada-Moraira, linkin kartassa on auringot just mun paikoissa. Asunto on Teuladassa, ylhäällä rinteessä ja rantapaikka on Moraira.

Nää kuvat on otettu 2004 kun kävin tuolla Tarjan kanssa viikon lomalla. Mun asunto on alarivissä vasemmalla, päiväyksestä himpun verran viistoon" yhden puun ja toisten latvojen "kulmassa".

Se ei oo mikään mini-suomi vaan tuolla on aikalailla alkuperäistä, sekä ruoka että talot ja asukkaat,  loma-asukkaat on euroopasta. Eikä ole betonikylä kuten esim. Benidorm. Linkistä voi lukea alueesta, ja kerron kun kysytte, en viitsi nyt ruveta kääntämään noita kehutekstejä.

Espanjaa mä en puhu mutta englannilla pärjää hyvin. Knit-and-natter-neuletapaamisista odottelen just vastausta, ehkäpä pääsen mukaan neulomaan hyväntekeväisyyspeittoja lapsille.

Tässähän se syksyn tärkein uutinen sitt olikin;)

KS