Lunes

Ekan lisäyskerroksen tein ihan väärin niin siihen tuli raita, so what;)

Lanka: Wollmeise Twin, ehkä 90 grammaa

Puikko: Addipyörö 3.0

Malli: Blogista  Värinä käsissä  , Warm/Cool cowl

EDIT 1. iltapäivällä:  Arja kysyi kommentissa neuletuntumaa. Pitihän mun siitä kirjoittaa mutta miten sekin sitt jäi. Lanka on tosi kivaa neulottavaa, neuloutuu ihan itsekseen. Silmukat asettuu hyvin. Ja kierrekin on hyvä, ei liikaa eikä liian vähän. Koko lanka tulee puikolle eikä säikeile.

Mä olen neulonu Wollmeisesta sukat, mutt se oli 100% villaa, ja nyt en kyll muista miltä se tuntui neuloa. Ne sukat onkin täällä mukana ja hyvä kun ovat, polvisukilla on ollut käyttöä. Lämpöiset ovat.

Tätä voi pitää miten vaan, ekassa kuvassa on käänne päällepäin ja toisessa sisäpuolella. Sillä tavalla rynkyssä en osaa pitää, tuntuu että on jotenkin hullusti ja käsi hakeutuu korjaamaan kaulurin asentoa.

Mä oon tehnyt niin paljon kaikkea muuta neuletta ja virkkuuta, että mun varsinainen talviprojekti - lämmin villapeitto saareen - on jäänyt ihan paitsioon. Ei oo montaa palaa valmistunut.

Unohdin eiliseen karnevaalipostaukseen laittaa sen, että ei kaikki karneevaalimerkeissä kokoontuneet: Madridissa ja Barcelonassa sadattuhannet ihmiset osoitti mieltään hallituksen kaavailemia leikkauksia vastaan, HS uutinen.

 

EDIT 2: Monen monessa blogissa on sanatarkistus nykyään niillä tosi vaikeilla ja sotkuisilla kirjaimilla. Mä menen niiden kanssa aina sekaisin ja kirjoitan väärin. Päätin, että en kommentoi jos pitää niitä kirjaimia yrittää arvuutella. Siinä häviää kommentoinnin ilo ja anti. Ymmärrän, että tarkistusta halutaan pitää mutta toisaalta mun ei tarvi todistaa, että en ole robotti. Olen  edelleenkin ihminen.

KS