Mä olin ollu tosi kiltti (vaikkei aina uskois), niin monta lahjapakettia tuli. Onneks mä sain nää pakolliset marsipaaniposssut, ilman niitä ei ole joulua. Tavatessamme Tarjakin muisti possut, kiva ettei oo unohtunut, mutta nää tuli Villeltä.

1261921321_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Karkkia ja konvehteja sain kanss paljo. Lindt´in tummia Lindor-kuulia, nam nam. Nämä on niin hienosti pakattu ja pakkaus mietitty vimosen päälle. Mustassa satiinirusettinauhassa on kullanvärinen ja kimalteinen kuminauha solmun tilalla niinpä nauhan saa laatikon päältä pois rikkomatta nauhaa.

1261921333_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Kyllä mä ens vuonnakin kirjotan joulupukille, niin monta toivomusta toteutui. Ikean lahjakortin taisin jo mainita edelllisessä kirjoituksessa. Listalta sain sitt vielä äänikirjan, saunahunajaa kaksikin tuubia ja jalkakylpyainenttta sekä pyjaman. Pukin apulainen on sitt varmaan ikkunasta nähny ett mä tarviin harpin ku sellanenkin tuli: neuleliinojen pingotusta varten pitää piirtää sopivan kokoisia ympyröitä yms. Ja sitt viell tommonen jalkakylpyhierontalaite! Ennen joulua mä haaveilin matkasta Sheyhellille niin ehkä mä voin nyt kuvitella olevani siellä ku jalat on "valkosella hiekalla ja vesi siintelee turkoosina".

1261921343_img-d41d8cd98f00b204e9800998eKauniin puuvillapuseron sain suoraan Brasiliasta. Eiköhän se kesäkuvissa sitten vilahtele.

 

Arki palaa taas kuvioihin ja voinki sitt seuraavall kerrall skrivata neuleista.

 

Hyvää loppuvuotta kaikille!

KS