Nyt mua ottaa aivoon, tai itse asiassa masentaa.

Mä katsoin tota valmiiden jouluneuleiden kasaa ja totesin, että en mistään työstä ole varma, että se on sopiva saajalleen. Ja sitten monissa on jotain muutakin vikaa; huppumyssy on liian lötkö ja muutenkin vaikuttaa epäsopivalta, puseron olkanappiviritys on susi jne.
OK, sukat ja lapaset onnistuu siististi, mutta onko nekään sopivat.

Onko tämä minilapanen liian pieni vauvalle, 6kk ?

22161.jpg


Nämä vaatteet olis nukelle, jonka virkkasin keväällä. Nyt en tiedä, sopiiko nämä sille. On se aika tylsää jos likka saa vaatteet nukelleen ja sitten ne ei käy. Voi vihne sentään.

22162.jpg


Ja nämä enkelit on ihan mänttejä, lapsellisia väkerryksiä, kehtaa kellekkään antaa. Ja ne muutkin huopajutut on sellasia sun tälläsiä. Tontutkaan mitään tontunmallisia ole.

22160.jpg


Enää en tee kellekkään mitään. Omat jos on epäonnistuneita niin haitanneeko tuo? Se mun baskerivirityskin, kaks kertaa tein eikä onnistunut. No nyt mulla on ohje. Kerkeis vaan tekemään.
Intoa olis kaikkea tehdä mutta taidot puuttuu, ja kärsivällisyys.
Muutenkin kaikki mitä mä yritän menee mönkään.
Ja tämä mun kone ei halua kirjoittaa n-kirjainta. Koko ajan saa vahtia, että se tulee mukaan.

KS