Piti piipahtamani kirjastossa, postissa hakemassa pari saapunutta pakettia ja kangaskaupassa.

Kirjastoon palautin kaksi jännäriäänikirjaa ja löysin tilalle kaksi, hyvä niin. Aina ei onnista kun CD:t on niin suosittuja. Vanhoja nauhakirjoja kyllä on pilvin pimein, mutta niiden äänenlaatu alkaa olla ala-arvoinen, niitä ei viitsi lainata. Ja suurimman osan kiinnostavista olenkin jo kuunnellut.

1835767.jpg

Postissa odotti siis kaksi pakettia: toinen ihan itse tilattu mutta toinen oli aivan ylläripaketti Arjalta. Ihan HooMoilasena olin, että mitähän sieltä tulee.
Sattuipa silleenkin hassusti, että Arjalla oli blogiarvonta ja voittajat juuri julkistettu. Voittaja oli Kristiina, ja koska olin saanut Arjalta pakettikoodin niin jotenkin vain oletin, että olin voittanut tuossa arvonnassa. Onneksi katsoin tarkemmin, ensin tosin olin jo laittanut blogiin kiitos-kommentin, ja huomasin , että voittaja onkin ihan toinen Kristiina. Nolona heti perään peruutus-kommentti. No, kaikenlaista sattuu ja tapahtuu.

Well, paketti olikin niin kookas, että jätin kangaskauppaan menemisen pois kierroksestani. Hyvä niin, sillä kas kummaa, Arjan ylläripaketti oli täynnä kankaita! Ihania, kivoja kankaita heti käyttöön ja muita ihania mietintämyssyyn laitettavaksi, mm. silkkiä. Kiitos Arja.

1835768.jpg


Ja Muori Menninkäisen edullisesta lankakaupasta ostin Paris-puuvillalankaa.
Nyt neulomaan = suunnittelemaan = neuloessa se kait muotoutuu. Mallista on visio mutta ohjeesta ei tietoakaan. Etsinyt olen mutta ei löytynyt. Juu, näette oikein, että lanka on pätkävärjättyä, joka ei missään nimessä kuulu lankasuosikkeihini, mutta toivon hartaasti, että mitään sik-sak ilmiötä ei neuleeseeni tule. Arrgh, jos tulee.

1835766.jpg

Muorin blogissa kannattaa käydä katsomassa lankatarjonta.


Ja vielä yksi tärkeä asia.
Novitan Neulomossa järjestettiin leikkimielinen äänestys monessa kategoriassa Vuoden 2008 xxx. Minä voitin hurjalla äänimäärällä tittelin Vuoden 2008 Neuvoja sekä kaikkien annettujen äänien perusteella sain maininnan Vuoden 2008 Novitaklubilainen.

Kiitos kaikille äänestäneille, siis minulle ja muille ääniään antaneille. Tempaus oli oikein kiva ja toivotaan, että ensi vuonnakin on joku viitseliäs järjestäjä. Tiinav voisi kyllä kokemuksella hoitaa seuraavankin;) Kiitos myös Tiinalle.

KS