Oi voi, ystävät ovat muistaneet mua kuka mitenkin.

Kiitos ihan kaikille matkatoivotuksista, haleista ja muistamisista.

 

Katju antoi hyvän pussin (ns. passipussikokoa) kerä Virkkuukoukkusen hauskan kortin. Pussi on hyvä kun on musta niin käy tilaisuuteen kuin tilaisuuteen. Korttikin pääsee matkalle mukaan muutaman muun kivan kortin kanssa.

Neuleharppujen tapaamisessa Maria antoi kirjanmerkkiliskon. Sansui oli tehnyt Neulaharpuille "Lahkotunnuksen", minäkin sain vaikka en niin ahkera lahkolainen ole ollutkaan (lankakerä puikkoineen).  Lahkosasiasta saat selvyyden Virpin kirjoituksesta, ja parempi kuvakin siellä on tuosta lankakeräpuikko-tunnarista.

 

Anu on hurahtanut massailuun ja osani tuotoksista sain minäkin: kaulanauha ja korvikset sekä ihana sydännappi, joka kyllä löytää paikkansa jonain päivänä. Ja Anun virkkuukoukku on koukkinut kivan huivin, siis päähuivi jossa on solmiamispäät. Nää on just niin mun väriset kaikki ihanuudet.

 

Tikattu kala on tosi kiva pussukka ja sille olenkin jo monen monta käyttötarkotusta keksinyt. Sain tämän Marlelta kun hän kävi pienentämässä kangasvarastoani. Kala-malli on sen takia kun mulla on niin paljon kissakuosia, että ne kissat varmaan tarvii ruokaakin ja mikäs kissoille paremmin maistuu kuin kala;)

Veen kanssa oltiin lunssilla, Kluuvin kaikki uudet raflat ja kaffilat tsekattiin mutta ei niissä meille mitään syötävää ollut. Ja jos olis ollut niin kukkaro ei tykännyt tai sitten ruuan/salaatin nimi oli niin eksoottinen vieraalla kielellä ettei me ymmärretty. Kysyttäessä kyll kerrottiin mutta mutta . . . No niin, asiaan: tuolla reissulla sain Veeltä tuiki tarpeellisen Matkailijan ensiapupakkauksen. Tää on huisin hyvä, kesälläkin saaressa on sitt hyvä pitää ihan käsillä ja metsäretkellä kassissa. Pikkusen olen jo täydentänyt omilla tarpeilla.

 

Jo tuossa edellisessäkin kuvassa näkyy tämä tosi komea avainperä, jonka sain Mallaviriltä. Jösses että on hieno, kiiltää ja kimaltelee ja on siinä neulojan lankapallerokin:) Ja vielä: tuon avainperälukon saa pois ja kas! kimalleröykkiöstä tuleekin ketjuun laitettava kaulakoru! Kätevää. Ketjuja kyllä on vaikk kuin.

 

Mä yritin pitää nämä tavarat yhdessä kasassa, että tulee kaikki kuvattua. Jos nyt joku puuttuu niin kerro ihmeessä, etsin sen matkalaukusta raportoitavaksi;)

(Outilta ja Tintiltä oon saanu lankaa, mutta niistä mä olen jo kirjoittanut, ja pöllö- ja kissapistelyt tule mukaan kanss.)

KS