Juu, ihan oikein olen otsikon kirjoittanut;) Kesällä niiden tekeminen on aloitettava jos meinaan jouluksi valmiiksi saada.

Edellisiä saarikässäkirjoituksia olette jo kommentoineet, että olen paljon saanut aikaan saaressa. Tässä tulee kuitenkin vielä pläjäys valmista ja kuvasta puuttuu n. 20 perhoskirjanmerkkiä.  Kirjanmerkkejä annoin saaressa kavereille eikä nyt ole yhtään valmista kuvattavaksi. Ne oli sellaisia perhosia, joista on aiemmin kuva mutta virkkasin niihin pitkän ns. hännän ja sen päähän jonkinlaisen pyörylän. Sen voi sitt vaikka kirjan sivun yli laittaa merkiksi, tai miten nyt kukin merkkiään haluaa käyttää.

tämmöseen häntä.

 

Näitä joulukoristeita on tarkoitus laittaa joulukortin mukana (vain1/kortti), kaikki ei kyllä saa, en mä ehdi niin paljoa näitä tekemään;) Vähän ovat kuvassa ruttuisia, mä vielä silitän, ehkä tärkkään, niin ovat sitten siistejä. Nämä on siis tehty käpyilyneulalla. Se on tosi koukuttavaa. Metrossa heti kanssamatkustaja kysyi mitä mä teen. Tämä on helppo ja pieni työ pitää mukana.

 

Näihin punaisiin ja vihreisiin tulee ehkä vielä koristenauha.

 

Tää esittää lumihiutaletta.

 

Käpyily- eli frivoliteneuloja on tulossa Menita Outlet Soukkaan, mutta milloin ne tulee siitä ei ole vielä tarkempaa tietoa, Tomppa on kyllä tilannut niitä.

KS