Kun kerran on sanonta "kyläluuta" niin minä olen sitten varmaankin "messuluuta" kun taas olin messuilla. Samaisilla Naisten joulumessuilla kuin eilenkin mutta tänään olin ex-duunikaveri Tuulan kanssa.
Meillä oli oikein hauska päivä, messuilla meni monta tuntia ja päivän päätteeksi kävimme Stockan Kitchenissä nauttimassa herkulliset salaattiannokset.

Ostin suomenlampaan villalankaa, toinen on värjätty koiranputkella ja toinen kanervalla. Tätä ostosta olin yön yli nukkuen pohjustanut ja perustellut sekä neulekohteenkin suunnitellut.

Sipulipussin ostin todettuani, etten millään enää ehdi sellaista itse jouluksi tehdä. Se on vanhuksen tekemä ja niinpä raha menee varmasti tarpeeseen.

Masennusryhmäni toimeksiannosta ostin vetäjillemme joulukoristeet: kaurakimppu jossa käpytonttu.


Wanhassa Kauppahallissa olevasta Kultasuklaan myymälästä ostin valkosuklaasta tehdyt rinnat lahjaksi ex-kesäkollille (vaikkakin on jo "ex", tätä jippoa en voi vastustaa).

messuostos_01.jpg

Ostettujen tavaroiden alla kuvassa on joululiina sydänkuvioilla, sain sen Tuulalta etukäteen synttäri&joululahjaksi. Kiitos!

KS